brillenhuys.nl

Verzenden

Orders die op werkdagen voor 16.30 uur worden geplaatst, verwerkt ‘t Brillenhuys nog dezelfde dag. Bestellingen na 16.30 uur worden op de volgende werkdag in behandeling genomen.  ‘t Brillenhuys verzendt de bestellingen met PostNL. U ontvangt een e-mail met daarin de Track & Trace code zodra wij uw bestelling aanbieden bij PostNL. U kunt uw zending volgen aan de hand van de Track & Trace code via de website van PostNL.  
U dient ten alle tijden uw handtekening te plaatsen voor ontvangst van het pakket.  
 
VERZENDKOSTEN
‘t Brillenhuys hanteert de volgende verzendkosten:  
 
  Verzendkosten  Verzendkosten vanaf € 50,-   
 Nederland € 3,95  € 0,00   
       
  Verzendkosten Verzendkosten vanaf € 150,-   
 Benelux € 7,95  € 0,00   
       
Na het invullen van uw persoonlijke gegevens tijdens het bestelproces worden de verzendkosten opnieuw berekend. De daadwerkelijke verzendkosten, afhankelijk per land, worden weergegeven in het algehele overzicht van uw bestelling.  Wanneer uw betaling is ontvangen, zullen wij uw order zo spoedig mogelijk uitleveren.

Bezorgen

Uw bestelling wordt door middel van PostNL bij u thuis bezorgd. ‘t Brillenhuys vindt het van belang dat deze waardevolle producten goed worden afgeleverd, daarom dient u ten alle tijden te tekenen voor ontvangst van het pakket. Indien gewenst kunt u tijdens het bestelproces een ander afleveradres ingeven.   
Wanneer u niet thuis bent, wordt het pakket de volgende dag nogmaals bij u aangeboden. Wanneer u bij een tweede bezorgpoging niet thuis bent, zal PostNL u schriftelijk kennisgeven dat u het pakket op het postkantoor binnen drie weken kunt afhalen. Bij het afhalen van een pakket op het postkantoor zal om uw legitimatiebewijs worden gevraagd. Wanneer het pakket binnen drie weken niet wordt afgehaald op het postkantoor gaat de zending retour naar de afzender.

Wat te doen bij…
Een niet geleverd pakket?
Wij vinden het erg vervelend dat uw pakket niet (tijdig) is geleverd. Neem 5 dagen na verzending contact op met ‘t Brillenhuys en maak een melding van het feit dat u nog geen pakket heeft ontvangen. Na uw melding gaan wij direct contact opnemen met PostNL en verdere navraag doen. Wij beschouwen het pakket, 10 werkdagen na de melding, als verloren. ‘t Brillenhuys zal dan uw product(en) opnieuw verzenden. 
Afgeleverde goederen met een beschadiging? 
Wij willen u vragen om het artikel te retourneren wanneer deze tijdens de verzending kapot is gegaan of niet meer functioneert.     ‘t Brillenhuys voorziet u, na ontvangst van het beschadigde product, zo snel mogelijk van een nieuw artikel. Indien vervangen niet meer mogelijk is, stellen we u daarvan op de hoogte en krijgt u uw geld retour.  
Heeft u vragen over uw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij staat van dinsdag tot en met zaterdag van 09.00 - 17.00 uur tot uw beschikking. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen wij u vriendelijk om uw ordernummer bij de hand te houden.

Levertijden

De orders worden in principe binnen 24 uur verstuurd door ‘t Brillenhuys en de volgende (werk)dag bij u aangeboden door PostNL. Bestellingen die op werkdagen voor 16.30 uur worden geplaatst, worden nog dezelfde dag door ‘t Brillenhuys verwerkt. Echter heeft ‘t Brillenhuys geen controle over de diensten van PostNL en zou het sporadisch voor kunnen komen dat een pakket vertraging oploopt. 
 
Bestelling Aflevering
Maandag t/m vrijdag vóór 16.30 uur   Eerst volgende werkdag *                                                                                             
Vrijdag na 16.30 uur t/m maandag vóór 16.30 uur Dinsdag
 
 
LEVERTIJD BIJ MEERDERE ARTIKELEN
Wanneer u meerdere producten heeft besteld, proberen wij deze in één keer bij u af te leveren. De levertijd van uw bestelling is daarbij afhankelijk van het product met de langste levertijd. Wenst u de voorradige producten eerder te ontvangen? Neem dan contact met ons op.
 
* ‘t Brillenhuys heeft geen controle over de diensten van PostNL en zou het sporadisch voor kunnen komen dat een pakket vertraging oploopt.

Garantie

Wij vinden het erg vervelend dat uw artikel defect is, maar ook dan kunt u bij ‘t Brillenhuys terecht!  Wij zijn officieel dealer van alle artikelen die worden aangeboden op www.brillenhuys.nl. Wij zijn daardoor ook verantwoordelijk voor de afhandeling van defecte producten die binnen de aangegeven garantie periode vallen.  
We vinden het ontzettend leuk om complimenten te krijgen naar aanleiding van uw aankoop. Maar ook wanneer u niet tevreden bent, horen we dat graag. Op die manier kunnen we samen naar een passende oplossing zoeken en u naar tevredenheid van dienst zijn. Wij verzoeken u een vriendelijke houding te bewaren en middels het contactformulier uw klacht duidelijk te omschrijven. Uiteraard kunt u ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice: 0416-661886. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren op uw klacht. 

Bestellen

STAP 1 – EEN PRODUCT SELECTEREN
‘t Brillenhuys biedt u een prettige en veilige winkelomgeving. Middels de button op de homepage kunt u direct naar het desgewenste product zoeken. Wanneer u het desgewenste product hebt gevonden kunt u op de winkelmand button klikken, zodat het product zich naar uw winkelmand verplaatst.  
 
De prijzen van de producten die worden aangeboden door ‘t Brillenhuys zijn inclusief 21% BTW en exclusief verzendkosten. Bestellingen vanaf € 50,- verzenden wij gratis naar u toe! 

STAP 2 – WINKELMAND
De winkelmand geeft u een overzicht van de door u geselecteerde producten. In de winkelmand kunt u de hoeveelheid van de producten wijzigen of een product verwijderen door op het kruisje te klikken. Afhankelijk van uw bestelling worden er eventuele verzendkosten in rekening gebracht.  
 
STAP 3 – GEGEVENS
U kunt hier uw persoonlijke gegevens invullen.
Na het invullen van uw gegevens kunt u via een beveiligde omgeving betalen en eventueel een ander afleveradres selecteren en invullen.
 
Uw bestelling wordt standaard verzonden met PostNL, waarbij pakketten ook op zaterdag worden afgeleverd. Tevens heeft u ook de mogelijkheid om uw bestelling af te halen in onze winkel ‘t Brillenhuys te Heusden of Drunen.  
 
STAP 4 – OVERZICHT
Er wordt een compleet overzicht weergegeven van uw persoonlijke gegevens, uw bestelling en de definitieve prijs. U hebt zojuist uw persoonlijke gegevens ingevuld, waarna de verzendkosten opnieuw worden berekend. De verzendkosten zijn namelijk verschillend per land. Er kan dus een wijziging zijn aangebracht betreft de prijs ten opzichte van het voorgaande scherm. Het is van belang dat u de gegevens goed controleert om foutieve bestellingen en/of gegevens te voorkomen.   
 
STAP 5 – BETALING
Er volgt een scherm waarin u uw bestelling kunt betalen en afronden. U kunt daarna eenvoudig terugkeren naar de homepage van ‘t Brillenhuys. Na het afronden van uw bestelling ontvangt u een e-mail met een overzicht van uw bestelling. Hartelijk dank voor uw bestelling op www.brillenhuys.nl! Heeft u vragen of opmerkingen, of onverhoopt toch een foutje gemaakt? Neem dan contact op met onze klantenservice via het telefoonnummer: 0416-661886. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, verzoeken wij u om uw ordernummer bij de hand te houden. 
 

Betalen

Op www.brillenhuys.nl kunt u veilig uw bestelling online betalen. www.brillenhuys.nl maakt gebruik van Multisafepay. Zij dragen zorg voor een veilige afhandeling van onze online betalingen. U ontvangt een bevestiging van uw bestelling per e-mail, nadat u de betaling heeft afgerond.