Tom Ford:

Tom Ford, een leidende trendvolger in zijn soort. Een moderne glamorieuze allure is terug te vinden in de creaties van de producten, waarin de kenmerken van innovatie, uitdagend, aandacht voor detail, exclusieve materialen en vakmanschap de boventoon voeren.
Het DNA van het merk in de brillen collectie uit zich in exclusieve luxe en glamorieuze uitstraling voor zowel dames als heren. De modellen worden gemaakt met oog voor detail en hoogwaardige producten. Klassieke vormen nemen een nieuw architectonische vorm aan, minimalistische silhouetten gaan gepaard met een innovatief design en kleur gebruik met zachte vlakken wordt afgewisseld met intensievere kleuren met een uniek, exclusief resultaat .
Alle modellen zijn voorzien van een herkenbare “T” logo, het onbetwiste symbool van het merk Tom Ford.
 


Tod's 

Het merk Tod’s staat synoniem voor de hoogste kwaliteit en eigentijdse leefstijl: luxe, elegantie met praktische kenmerken. Het vertaalt zich in producten waarin leder “hand-made”  verfijnd is verwerkt. Het maakt dat ieder Tod’s item een meester vakmanschap wordt.
De brillencollectie onthult zich in een verfijnde moderne look voor zowel dames als heren. Een tijdloze inspiratie en vakmanschap maken een moderne eigentijdse stijl. Het merk is onderscheidend voor traditioneel en excellent Italiaanse identiteit met eerste klas kwaliteit producten. De klant heeft een onberispelijke smaak voor een verfijnd, elegant hoogwaardig product.  


Carven:

High-End fashion Brand sinds 1945!
Carven, opgericht in 1945 door Carmen de Tommaso, is een wereldwijd bekend high-end fashion merk. Madame Carmen kreeg, omdat ze slechts 1.55 meter groot was, van haar moeder te horen dat ze nooit elegant zou kunnen zijn. Dat was de aanleiding om een eigen haute couture lijn te starten voor kleinere, smallere dames. 
Een groot succes. Anno 2016 heeft het Carven modehuis naast een eigen kleding-, tassen- en parfumlijn een modern-chique eyewearlabel: Carven Eyewear.
Carven Eywwear is een collectie uitsluitend voor dames bestaande uit een ruime collectie correctiemonturen en zonnebrillen: Spontaan, Subtiel en Vrouwelijk chique



Kosby:

Technology meets elegance
De twee Franse opticiens Guy Azoulay en Francis Kessous hebben vijf jaar lang gewerkt aan de ontwikkeling van een bijzondere collectie. Het resultaat: een elegante, technisch hoogwaardige collectie. Kosby Eyewear is een collectie voor zowel dames als heren vanaf 35 jaar. Een technische collectie met een design uitstraling van hoogwaardige kwaliteit en licht in gewicht. 




Céline:

Het beroemde Franse modehuis Céline, opgericht in 1945, staat bekend om klassieke lijnen en stijlen. De collecties van de Britse Phoebe Philo hebben iedereen enthousiast gemaakt. Haar tassen en accessoires zijn zeer geliefd. Tevens brengt Céline ready-to-wear, schoenen correctiemonturen en  zonnebrillen. De beroemde it-bags van Céline zijn niet meer weg te denken uit het straatbeeld. De Celine ontwerpen zijn begeerd, mooi, en gewaagd. 




Prada:

Oprichter Mario Prada was een enthousiast wereldreiziger: zijn passie inspireerde hem om in 1913 zijn eerste winkel te openen in hartje Milaan. Daar verkocht hij luxe lederen reiskoffers en accessoires. Al snel groeide deze winkel uit tot een begrip onder de welvarende Italianen. Kleindochter Miuccia Prada maakte in 1978 een succesvolle overstap van lederwaren naar haute couture. De Prada Group is actief in 78 landen, kent 594 winkels en heeft 7729 werknemers in dienst. Uitzonderlijke kwaliteit, innovatie ontwerpen en eigentijdse elegantie blijken een magische combinatie te zijn.
Prada:
·         Innovatie gecombineerd met design, kunst en technologie
·         Onderscheidend en uitgesproken
·         Veelvuldig zichtbaar in de media
 
 

Prada Linea Rossa:

Prada Linea Rossa is een mannelijke lijn van Prada en is geïnspireerd op de wereld van sport. Het merk sponsort niet alleen de befaamde America’s Cup, de oudste zeilwedstrijd ter wereld, maar is ook sponsor van luxe skiresorts zoals St. Moritz en Val Gardena. Het logo, de rode blak, is ontleend aan de naam van het Italiaanse zeilteam “Luna Rossa” ofwel “Rode Maan”. De collectie bestaat uit sportieve, luxe modellen en past goed bij de consument die casual en luxueus gekleed gaat en in zijn vrije  tijd geniet van luxe sporten zoals zeilen en skiën.
Prada sport±
·         Mix van sporty en luxury
·         Geïnspireerd op wereld van de sport
·         Innovatief materiaal gebruik
·         Comfortabel en stijlvol
 

Polo Ralph Lauren:

Polo Ralph Lauren is een toonaangevend Amerikaans modehuis met een rijk erfgoed. Het staat wereldwijd bekend om zijn Amerikaanse stijl, elegantie en tijdloze ontwerpen.
Wat 40 jaar geleden begon met een das is uitgegroeid tot verschillende kledinglijnen, tassen, schoenen, interieur en eyewearcollectie waarin liefde voor kwaliteit nog altijd een grote rol speelt.
Ralph lauren:
·         Romantisch, klassiek, kosmopolitisch
·         Voor de man- vrouw die op zoek is naar modern en klassiek
Polo Lauren Lauren:
·         Tijdloos, “Preppy”, authentiek en symbool voor de typische American lifestyle
·         Voor de jonge en energieke man/ vrouw die zoekt naar een preppy en sportieve stijl

Ray Ban:

In 1929 laat de Amerikaanse air Force onder leiding van Generaal MacCready een zonnebril ontwerpen die bestand is tegen extreme condities waar piloten mee te maken hebben. Dit werd de Aviator. De naam Ray Ban wordt in 1937 officieel als merk gedeponeerd en dit wordt dan ook gezien als de geboorte van het merk. Ray Ban ontleent haar naam aan “ban rays” , ofwel het verbannen van lichtstralen.
Ray Ban heeft grote faam verworven doordat vele grote namen de zonnebrillen heben gedragen in hun films. De bekendste zijn ongetwijfeld de Aviator in “Top Gun” en de Wayfarer in de “The Blues Brothers”.
Ray Ban:
·         The original: hip, gedurfd, stoer & cool
·         Unisex merk: met focus op leeftijd 18-35 jaar
 

Joshi: